Beauty kedvencek

2017. szeptember 26. 18:00 - Only Women

img_4332.JPG

Kit ne érdekelne, hogy a másik embernek melyik termékek váltak be és az, hogy ki milyen kozmetikumokat használ? Személy szerint én nagyon szeretem olvasni az ilyen típusú blogbejegyzéseket, valamint szeretem nézni az erről szóló YouTube videókat is. Mikor elkezdtem komolyabban foglalkozni a különböző kozmetikumokkal még inkább sokat olvastam róla, hiszen nem szerettem volna fölöslegesen kiadni pénzt, olyan termékre, ami valószínűleg nem is válna be nekem. Kezdetben azokat a kozmetikumokat vettem meg, amiről a legtöbb jót olvastam és amit az ismerőseim is alkalmaztak. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy mindenkinek más válik be, hiszen minden ember más, így más az emberek bőre, más a szemük alakja, mása kézügyességük és persze más az ízlésük is. Ebben a blogbejegyzésben az én kedvenc beauty kedvenceimet gyűjtöttem össze, hogy tippet adjak nektek, hogy mit érdemes megvenni vagy esetleg megerősítselek titeket abban, hogy azt megéri megvenni. :)

1. Lovely Pump Up mascara

 2.jpg

Azt hiszem, hogy egy cseppet sem túlzok azzal, ha azt mondom, hogy ez a világ legjobb megfizethető árú szempillaspirálja. Nagyon sok szempillaspirált használtam már szinte majdnem minden márkától, de ez az abszolút favourite. Nagyon jó feje van. Én a szilikon fejű spirálokat preferálom, és ez minden elvárásomnak megfelel. Egyszerre dúsítja és hosszítja is a pillákat, ami amiatt van, mivel a fején kisebb és nagyobb fogak egyaránt találhatóak. Szépen szétválasztja a szempillákat, egyáltalán nem ragadnak össze. Én két rétegben szoktam felvinni, ami szerintem bőven elég és egyáltalán nem nehezíti el a szempillákat. Tartósság szempontjából is 10/10 pontot adnék neki, hiszen szinte minden nap reggel fél 7 körül szoktam felrakni és este olyan 21:30 körül szoktam lemosni és egyáltalán nem potyog le és nem is mosódik el. Hivatalosan nem vízálló, de kisebb könnyezés esetén nem kenődött el még egyszer sem. Viccen kívül mondom, hogy ez a termék, mely mindösszesen 890 Ft-ba kerül világ márkák szempillaspirálját képes megszégyeníteni. Tehát, ha valaki jó spirált keres és még nem találta meg az igazit, akkor ezt mindenképpen próbálja ki.

 

2.  Catrice Don't Leave Me liquid liner

3.jpg

Szintén egy olyan termék, amit minden kezdő és nem kezdő sminkelőnek egyaránt ajánlani tudom. A tusok esetén szerintem két féle ember létezik, az egyik az aki inkább a filces tusokat, a másik pedig aki az ecsetes tusokat kedveli. Nagyon sokan úgy gondolják, hogy a filces tusokkal könnyebben lehet tusvonalat húzni, én inkább az ecsetes tusoknak a híve vagyok. Az biztos, hogy igényel egy kis kézügyességet és persze azt, hogy ne remegjen a kezünk, de ha ez meg van, és te is az ecsetes tusokat szereted, akkor ezt ne hagyd ki. Nem tipikus ecset, hanem inkább merevebb a feje, de nagyon jól illeszkedik a szemhéjhoz, mely köszönhetően nagyon könnyen csúszik rajta. Nagyon szép vékony és kifinomult vonalakat lehet vele húzni. Vízálló és mindemellett nagyon tartós, szintén ugyan abban az időtartamban viselem, mint a szempillaspirált és el sem mozdul a helyéről. Egy csomag tus körülbelül 1,5-2 hónapra elegendő, úgy, hogy szinte minden nap húzok tusvonalat. Így a kb. 1290 Ft megéri érte. Mióta kipróbáltam, azóta csak ezt a tust használom és szerintem már egy kezem nem lenne elég, hogy kiszámoljam hányszor vettem újra. :)

3. Maybelline Master precise curvy

4.jpg

Ezt azoknak a nő társaimnak ajánlom, akik az előző tussal szemben inkább a filces tusokat szeretik. Több filces tust is próbáltam, de bevallom őszintén egyikkel sem tudtam olyan tusvonalat húzni, ami tetszett volna, így nagyon sokáig hanyagoltam is a filces tusokat és inkább a ecsetes verziót vettem belőlük. De! Amikor egy évvel ezelőtt megláttam ezt a tust, akkor tudtam, hogy ezt ki kell próbálnom. Nagyon megfogott a formája, olyan kicsi de még is könnyen kézre áll, és könnyű fogni is, így kihasználtam az őszi glamour napokat és megvettem fél áron a tust, ugyan is a teljes ára 1990 Ft volt, ha jól emlékszem én annyit sajnáltam volna kidobni, hiszen nagy esélyt láttam arra, hogy nem fog tetszeni. Szerencsére azonban kellemesen csalódtam és ez a filces tus bevált. Az alapvető gondom a filces tusokkal az volt, hogy szerintem nem ad olyan szép fekete hatást, mint az ecsetes tusok, de ezzel nincs ilyen problémám. Szóval lányok! Jönnek a Glamour napok és 50% kedvezmény lesz erre a kis cukiságra. Ha a filces tusokat szeretitek, akkor adjatok neki egy esélyt. Garantálom nem okoz csalódást! :)

 

 4. Astor Skin Match Protect Concealer

5.jpg

A megfelelő korrektor kiválasztása is nagyon fontos, hiszen a bőrhibák elfedése mindenkinek első számú elvárás vele szemben. Ezen kívül még több elvárásunk is van vele szemben, hiszen passzoljon a bőrünk színéhez, legyen jó fedése, de tudjon lélegezni alatta a bőrünk és legyen megfelelő állaga is. Tehát valljuk be az alapozó után talán rajta van az második legnagyobb megfelelési kényszer. :) Igaz, hogy az Astor termékei már nem éppen az olcsó kategóriába tartoznak, de ez a korrektor a fentiek közül minden elvárásnak megfelel. Én külön szeretem, hogy a fején olyan kis kerek szivacs van, ez könnyíti a felvitelt és akár el is lehet vele dolgozni. + pont nála, hogy nem csak korrektorként, de primerként is bátran lehet használni. Én 35 fokos melegben ezt használtam a szemhéjamon primernak és 10 órán keresztül el sem mozdult a helyéről a szemsminkem. Vajon hány korrektor tudja ugyan ezt elmondani magáról? Szerintem nem sok. :)

 

5. Garnier Micellás arctisztító víz

6.jpg

Ezzel a micellás vízzel szerencsém volt, mivel az első micellás víz, amit kipróbáltam és elsőre be is vált, így azóta is ezt veszem. Ezelőtt sminklemosó kendőket használtam, de mivel az nagyon gyorsan fogyott és nem is voltam megelégedve velük teljes mértékben, így a micellás víz mellett döntöttem. Több helyen is utána olvastam és szinte mindenki csak ajánlani tudta a Garniernek ezt a micellás vízét, így emellett döntöttem és nagyon jó döntés volt. Elsőre leszedi a sminket teljesen, utána nem marad fent smink. érzékeny bőrre való, illatanyagmentes, így a szememet sem csipi egyáltalán. Ezenkívül multifunkcionális, hiszen arcra, szemre és ajkakra egyaránt lehet használni. Egyszer próbáltam már más micellás vizet is, mivel ez pont nem volt készleten és SOS-be kellett vennem, mert már elfogyott, de az annyira nem vált be mint ez. Tehát, ha jó sminklemosót keresel, akkor megtaláltad, ha ezt megveszed. :)

5+1. Tangle Teezer

8.jpg

A megfelelő fésű megtalálása szintén nagy dilemma tud lenni. Én azóta vágytam egy Tangle Teezer-e mióta megjelent, de bevallom őszintén kicsit sajnáltam kiadni annyi pénzt egy fésűre. Hiszen még is csak egy fésű nem?! Így nagy volt az öröm mikor az egyik barátnőm karácsonykor meglepett vele. Mikor elkezdtem használni rájöttem arra, hogy ez annyira jó, hogy teljes mértékben megéri az árát. Valóban sokkal puhább lesz tőle a hajam és sokkal könnyebben ki lehet vele fésülni a hajat, mint a sima hajkefékkel. Ezenkívül kimondottan tetszik benne, hogy ki tudod választani, hogy milyen hajtípusra szeretnéd, mivel hajtípusonként különbözik a foga. Könnyen lehet tisztítani is, így nincs arra nézve veszély, hogy esetleg valamilyen baktérium megtelepedne rajta. Szóval ha gondolkodsz rajta, akkor ne sajnáld rá a pénzt, ez nagyon hosszú időre egyszeri befektetés mivel nagyon strapabíró. Ha pedig nem gondolkodtál, de még nincs neked, akkor remélem meghoztam a kedved hozzá, hogy vegyél egyet. :)

 

7. Listerine Total Care Sensitive Zero7.jpg

Bevallom őszintén sokáig nem használtam szájvizet, aztán egyszer fájt a fogam és a fogorvosom mondta, hogy be van gyulladva az ínyem és amiatt fájt. Ő javasolta, hogy használjak rendszeresen szájvizet, mivel annak az ínyre nézve gyulladásgátló hatása van, és igaza volt, azóta nem volt hasonló problémám. (Megjegyzem ez nem a fogorvosom ajánlotta és nekem bevált reklám.:) ) Nagy dilemma volt, hogy a rengeteg szájvíz közül melyiket is válasszam. Először vettem egy Listerine alkoholos verziót, de az nekem nem vált be, egyrészt égető hatása volt nekem a számban utána, másrészt rájöttem arra, hogy a szonda azt is képes kimutatni, igaz, hogy nagyon minimális, de mint tudjuk Magyarországon zéró tolerancia van, így gondoltam én is választok inkább egy zéró szájvizet, ami alkoholmentes. Ekkor vettem meg ezt a lila zéró szájvizet, ennek a használata után az égető érzést felváltotta a kellemes érzés. Én mindig fogmosás után szoktam szájvízzel gargalizálni, de én már azt is hallottam, hogy valaki magával viszi és evés után szokott, hogy jobb szájíze és lehelete legyen, de szerintem bőven elég csak fogmosásokkor használni. :) Egyébként próbáltam már a Zéró változatból a zöldet is. Igazából azzal sem volt különösebb problémám, csak az mentolos én pedig azt annyira nem kedvelem. :)

 

Írjátok meg kommentben, hogy ti ezek közül használjátok-e valamelyiket, és írjátok meg, hogy nektek van-e olyan Beauty termék, amit már régóta vesztek, mert annyira bevált és ha igen, akkor melyik az. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlywomen.blog.hu/api/trackback/id/tr5112893418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása