Glamour-napok-Tervek és ajánlások

2017. október 03. 18:00 - Only Women

img_4250.JPG

Ismét elérkeztek a Glamour-napok, minden nő ünnepe. Szerintem nincs olyan nő, aki ne használná ki a lehetőséget arra, hogy több ezret, vagy akár több tízezret spóroljon ezen a néhány napon. Ez az az időszak, amikor a bevásárló központokat és a drogériákat tömegesen ellepik a nők. Személy szerint nekem az jut eszembe erről mindig, mint amikor a Szex és New York első részében Carry és barátnői elmennek arra az árverésre, ahol Samantha azt a gyönyörű gyűrűjét akarta megvenni. Ott is hasonlóan sok nő volt egy helyen. :) Idén október 12-15 között kerül megrendezésre, amikor több mint 3000 üzletben, 290 márkára vonatkozóan tudjuk a kuponjainkat beváltani. Tudtátok, hogy a Rossmannban és a DM-ben 0-dik nap is van, így ott már 11-én elkezdődik a kupon őrület. Ebben a bejegyzésben néhány tippet szeretnénk adni, arra vonatkozóan, hogy mit érdemes venni, valamint megmutatjuk, hogy mi miket szoktunk venni ilyenkor.

 

DM

Garnier arcápolás 50%

Ilyenkor szoktunk venni mi Micellás vizet, hiszen még is jobban hangzik, hogy kb. 900 Ft-ért tudunk venni, mint ennek a kétszereséért. Mi ilyenkor több üveggel is veszünk, legalább egy négy üveget, így a következő Glamour-napokig bőven el vagyunk látva belőle.Ezt nem csak egy termékre lehet felhasználni, így külön ajánlom, a Garnier fátyolmaszkjait is, melyeket hetente egyszer szoktam használni, mert nagyon jól hidratálja a bőrt és nagyon jó érzés is utána a bőrnek. Higgyétek el egy jó fátyolmaszk elengedhetetlen kelléke a Me time-nak. :)

L'oréal, Max factor, Maybelline és Rimmel dekorkozmetikumok 50%

Szintén kihagyhatat, hogy ilyenkor alaposan bevásároljunk a kicsit drágább márkás dekorkozmetikumokból. Ilyenkor szinte verekednek az emberek az állványoknál, hogy odajussanak. Én személy szerint imádom ezt, amikor a nők összegyűlnek és szinte verekednek egy alapozóért vagy rúzsért. Tehát csajok! Használjátok ki a lehetőséget és vásároljatok be a smink cuccokból. :)

Dettol 50%

Előző blogbejegyzésünkből már tudhatjátok, hogy milyen fontos a kézfertőtlenítés, főleg a hideg időkben. A Dettol szerintem az egyik legjobb márka ezen a téren, így érdemes körülnézni a választékukban, hiszen itt is féláron tudjuk megvásárolni a termékeket.

Libresse 25%

Nem éppen nagy kedvezmény a 25%, hiszen a Rossmannban szokott lenni rá hasonló kedvezmény kuponnapok nélkül is, szóval ha véges a pénztárcátok, van egy keretetek, amit költeni tudtok, akkor ez ne legyen a bevásárló lista élén, de ha még belefér a budget-be, akkor érdemes venni Libresse betétet is. Én ezt a márkát szeretem a betetétek terén a legjobban, és ki is használom a lehetőséget ilyenkor.

L'oréal Paris Elseve 50%

Több féle hajápoló közül választhatunk, melyek szintén gyakran több ezer forintba kerülnek, így érdemes kihasználni itt is, hogy fél áron tudjuk megvásárolni. Én a L'oréal és a Garnier hajápolókat szeretem a legjobban,de mivel a Garnier hajápolókra csak a Rossmanban van kupon és ott is csak 25%, így ilyenkor Elseve termékeket szoktam venni.

Minden Nivea termékre 25%

Én nagyon szeretem a Nivea rózsaszín spray-t, ami védi a fekete és fehér ruhákat egyaránt. Bár szívesen váltanék, mivel ez alumínium tartalmú, ami rákkeltő ugyan, de még nem találtam alumínium mentesből olyan spray-t, ami védi a ruhákat, így elég régóta ezt vásárolóm, valamint Nivea esetében még a kék dobozos krémet ill. kéz és testápolókat is ajánlom, mert mindegyik nagyon jól hidratál és nagyon finom illatuk is van.

 

Rossmann

Air Wick 30%

Nagyon szeretem az illatgyertyákat, főleg ilyenkor ősszel, hiszen annyira finom illatuk is van és olyan kellemes hangulatot nyújtanak a meleg lakásban, amikor kint hideg van. Szerintem egy Me time-nak ez is elengedhetetlen eleme. Egy gond van velük, hogy sajnos ezek is elég drágák szerintem, ahhoz képest, hogy csak egy gyertyák. Ilyenkor viszont ki tudjuk használni, hogy 30% kedvezményt kapunk rá, és pár száz forinttal olcsóbban meg tudjuk venni. :) De természetesen nem csak gyertyát tudtok venni, hanem bármilyen légfrissítőt.

Dekorkozmetika 25%

Ezt nevezhetjük akár egy varázskuponnak is, hiszen bármilyen dekorkozmetikai termékre fel tudjuk használni ezt a Rossmannba, tehát, ha van pl. egy 50%-os Astor kuponunk, akkor további 25%-ot kapunk még rá.

Listerine 25%

Korábbi bejegyzésünkből már tudhatjátok, hogy nagy kedvenc nálunk a Listerine lila zéró szájvíz, így mindenképpen használni fogjuk a kupont, ez is olyan termék, amiből legalább 2-3 üveggel szoktunk venni.

Vademecum 25%

Évek óta a Vademecum fogkrémjét használjuk, hiszen nem csak tisztítja, de fehéríti is a fogakat. Amivel engem személy szerint megnyert az a csomagolása, hiszen nem a klasszikus tubusban van, így nem kell szenvedni a kupak le és feltekerésével, hanem csak egyszerűen felpattintjuk a kupakot rajta, sokkal gyorsabb és egyszerűbb. (És a veszély sem áll fenn, hogy eközben a bonyolult folyamat közben leesne a fogkrém a fogkeféről. :))

 img_4930_1.jpgUgye nem felejtettétek el, hogy a DM-ben és a Rossmannban már október 11-én elkezdődnek a kuponnapok?!

Müller

Müller kupon 20%

A végén a teljes vásárlás végösszegéből jön le a 20%, így a kuponotokon levő kedvezményen túl még plusz 20%-ot is kaptok, bár a Müllerben a dekorkozmetikumokra csak 30% kedvezményt kaptok, így ugyan ott vagytok, mintha DM-ben vásárolnátok meg.

Bourjois 10%

Ez az a kupon, amit a legjobban megéri szerintem, hiszen nagyon szép kozmetikumokat árul, de elég borsós áron, de ilyenkor megéri a kupont felhasználni, hiszen emellé még a fent említett 20% is lejön az árból.

 

Egyéb kuponok

C&A és H&M 20%

Ez a kettő márka tartozik az én kedvenceim közé, hiszen jó minőségű és divatos termékeket lehet vásárolni, valamint szerintem minden korosztály megtalálja a saját stílusát. Nagyon sok ismerősöm szokta mondani, hogy nekik az az 1000 Ft, amennyivel kevesebbet fizetnek nem ér annyit, hogy beálljanak a kígyózó sorba a próbafülkénél. Ha csak egy pólót szeretnénk vásásrolni, akkor valamilyen szinten ezt megértem, de nagyobb összegnél az nem csak 1000 Ft és akkor már jól jön az a 20% kedvezmény. Én kinéztem magamnak a H&M-be egy téli kabátot, amit Glamour-napokon tervezek megvenni, ott már igen is számítani fog az a 20% kedvezmény. Meg valljuk be ez a nők ünnepe, akkor használjuk is ki a lehetőséget nem?! Persze fontos, hogy mindenki csak addig nyújtózzon, ameddig a takarója ér. :)

F&F 20%

Itt főleg a farmer nadrágokat ajánlom figyelmetekbe. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem kb. egy év alatt tönkre szokott menni a farmerom, mert kikopik. Az F&F farmerok viszont jóval tovább bírják, nálam legalábbis. Az első farmeromat a márkától 3 éve vettem és most nyáron ment tönkre.

Converse, Vans 20%

Imádom a Converse és a Vans cipőket egyaránt, mondjuk Vans cipőm talán 3 éve volt utoljára, de elég sokáig bírta. Bevallom őszintén én a cipőket általában néhány hónap alatt szétgyúrom, mert elég erős lábam van. A Converse és a Vans is viszont kiállta nálam a próbát és mindegyik évekig bírta, van olyan Conversem, amit már második éve hordok és még mindig semmi baja nincs. Tehát lehet, hogy nem olcsók, de hosszú távon jó befektetés egy ilyen cipő. :)

Pandora 2+1

Vásárolj két ékszert és egyet ajándékban kapsz. Tehát három ékszert tudsz vásárolni, melyből a legolcsóbbat ingyen kapod. Az OOTD bejegyzésben is kettő Pandora gyűrűt láthattatok, de ezen kívül a karkötőit és a charmokat is nagyon szeretem, több féle is van belőle. Érdemes kihasználni ezt az akciót, mondjuk 3.db-ot nem biztos, hogy vennék egyszerre, de ha 2-3 barátnő közösen összeáll és mindenki választ magának 1-2 db-ot, akkor már megéri felhasználni. :)

img_4929_1.jpgTIPP: Vágjátok ki otthon előre a kuponokat! Nincs is annál rosszabb, mint amikor azért áll a sor, mert valaki a kasszánál vágja ki őket.

Étel

KFC 20%

A nagy bevásárlásban könnyen meg lehet éhezni és szerintem ti is tudjátok, hogy milyen jól esik leülni egy jót enni miután megvettétek a legújabb szerzeményeiteket. :) Legyen nálatok ez a kupon, hogy az ebéd/vacsora is olcsóbb legyen, ha már egész nap akciósan vásároltunk. :)

Jono Yogo 20%

Miután ettünk egy jót, utána elmaradhatatlan a tökéletes desszert. Ekkor vegyük elő a 20%-os Jono Yogo kuponunkat. Ti már ettetek ott? Mi igen és nagyon nagyon szeretjük. Több féle ízesítésű joghurtos fagyi alapból választhattok és rengeteg szórást is tudtok rá tenni. És a legjobb az egészben, hogy ti tudjátok összeállítani, tehát ti dönthetitek el, hogy miből mennyit szeretnétek rátenni és a végén lemérik és súly alapján kell fizetnetek.

Nestlé müzli 20%

Az Intersparban, szinte minden Nestlé müzlire 20% kedvezményt kapunk. Ezt is érdemes kihasználni, hiszen nem csak finom, de egészséges reggeli is egy müzli. kóstoltátok már a Nestlé újdonságát, a granolás müzlit? Ha nem, akkor ragadjátok meg az alkalmat és kóstoljátok meg. :)

 

 

Írjátok meg kommentben, hogy ti miket szoktatok vásárolni a Glamour-napokon és, hogy mi a ti favouritotok. Esetleg megírhatjátok azt is, hogy milyen kupont hiányoltok, milyen akciók lehetnének még.

Várjuk a ti Glamour-napok alatti szerzeményeiteket akár kommentben, akár instagramon a képen jelöljétek be az onlywomenblog instagram oldalát.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlywomen.blog.hu/api/trackback/id/tr4812916545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása