OOTD in autumn

2017. szeptember 15. 20:44 - Only Women

Mi az én kedvenc kora őszi outfitem?

fullsizerender_1.jpg

Így az ősz közeledtével egyre hidegebb, szelesebb és borúsabb lesz az idő.  Háttérbe kerülnek a vékonyabb, lengébb és lazább ruhadarabok és előkerülnek a hosszú ujjúak, a pulcsik és a kabátok. Személy szerint én nem nagyon szeretem az őszt a sok esőzés miatt, de öltözködésben az egyik legkihasználhatóbb évszak. Még egyenlőre ősz elején vagyunk, így próbálom a vékonyabb ruhadarabjaimat is kihasználni. Ebben a posztban az egyik kedvenc őszi outfitemet mutatom be.

Mivel én nagyon szeretem a vékonyabb hosszú ujjú pólókat és, hogy ezt sokáig ki tudjam élvezni, topot szoktam alá felvenni. Ti is használjátok ki, ameddig lehet, mert a meleg öltözködés titka a réteges öltözködés. Sokat számít szerintem egy top a vékony póló alatt. A betűrt póló az idei év slágere, ennek ellenére nem mindig szoktam így hordani, de mikor szelesebb idő van, akkor viszont mindig, hiszen ez által a derekam is védve van, ami valljuk be, hogy a nők számára elengedhetetlen.fullsizerender_4.jpg

A bézs színű műbőr kabátomat nagyon szeretem, talán ezért szeretem egy kicsit a hűvösebb időt, mert ilyenkor tudom hordani. Az oldalán az a pár szegecs feldobja az egyszerű kabát kinézetét. Általában soha nem húzom fel, hanem lazán hordom, mert ezek a típusú kabátok inkább csak ’’divat’’ kabátok nem feltétlenül az a céljuk, hogy melegítsenek.

fullsizerender_5.jpg

A rajtam látható farmer egy koptatott, répa naci. Igazából a hétköznapjaimban mindig farmer nadrágot viselek, másban nagyon el se tudom képzelni magam az utcán. Az elöl hosszában koptatott nadrágok előnye, hogy hosszítják, az ember lábát ez által megnyújtják és vékonyítják. Melyik nő nem örülne, ha vékonyabbnak tűnne a lába?

fullsizerender_7.jpg

A jól bevált tornacipő. Futkározós napok tökéletes megoldása. Kényelmes, de elegáns, ez mindig attól függ, hogy mivel vesszük fel. Egy nő nem feltétlenül a magas sarkuktól nőies, mindig az számít, hogy hogyan hordják azt. A színe miatt sok színű ruhához fel lehet venni, hiszen ez a bézses barnás árnyalat a föld színe, amihez rengetek szín passzol.

img_4217.JPG

És a nő legfontosabb kiegészítője a táska. Nincs olyan nő, aki táska nélkül indulna bárhova, hiszen inkább visszük magunkkal a felesleges kis dolgainkat, minthogy bármit is otthon felejtsünk. Ehhez a táskához hosszú pánt is van, de mivel nem olyan vastag, ha jól megpakolom, nem ajánlott azzal a pánttal hordanom. Általában amúgy is a kispánttal használom, mert nekem ez sokkal kényelmesebb, és ha bármi kell, akkor sokkal jobban kéznél van. A másik kedvenc kiegészítőm pedig a gyűrűim, melyek általában mindig rajtam vannak.

fullsizerender_8.jpg

 

fullsizerender_2.jpg

Kabát- C&A  Hosszú ujjú felső- H&M  Nadrág- H&M  Cipő- Converse  Top- F&F  Mutató és középső ujjon levő gyűrű- Pandora   Táska- H&M

 

Nektek mi a kedvenc őszi ruhadarabotok? Miből áll nektek egy tökéletes őszi outfit? Írjátok meg kommentben. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlywomen.blog.hu/api/trackback/id/tr1412868000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása